tisdag 15 mars 2011

Virka bil och husvagn..

Jag tänkte lägga upp en bild på virkningen som jag och mamma håller på med nu. Vi ska ju virka varsin bil med husvagn (vi får se hur det nu går) och jag lovade ju igår att lägga ut en bild på virkningen. Jag lägger inte ut mönstret eftersom jag har tagit det ifrån en bok och jag inte vet ifall man får lägga ut det så här. Men jag har alla fall kopierat boken där mönstret finns i, så får ni antingen låna eller köpa boken ifall ni vill ha mönstret, hehe..Det finns många roliga mönster i den boken tycker jag =) Så jag kan verkligen rekommendera den, alla fall att låna den på biblioteket.










1 kommentar:

  1. Det ser ju kanon ut, det där.
    Hon som har skrivit den boken har den här bloggen: http://virkverket.blogspot.com/

    Det finns mycket fint där :)

    SvaraRadera