måndag 21 mars 2011

Mario projekt!!

Ikväll har jag pärlat lite i mitt Super marion projekt som jag håller på med =) Har även fått en liten uppgift (vilket jag tänkt att göra länge) att pärla min brorson. Men det är ju ett projekt som tar en del tid, så får se när jag tar tag i det =P Har börjat tycka det är väldigt roligt att göra mindre projekt som inte tar lika lång tid innan de är färdiga =P =) Men det är klart att det större projekten är ju roligare och finare i slutändan =)

Så om det är någon som är bra på photopearls program eller kan fixa en bild bra så behöver jag er hjälp, hör gärna av er då =)

Här nedan kan ni få se på kvällens pärlplattor, som har tema Super mario om ni inte ser eller förstår det =P =)

4 kommentarer:

  1. Vill du ha mönstret i svartvitt (gråskala) så kan jag alltid hjäla dig :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tillagd.
    Det är bara att skriva så ska jag försöka hjälpa dig så fort jag kan.

    SvaraRadera