torsdag 10 mars 2011

Pärlplattning..

Dålig uppdatering här från min sida, men mycket som har hänt och händer. Det har varit en del sjukhus besök men jag har även lagt en hel del pärlplattor, fotograferat och lyssnat på ljudbok. Robert Gustavsson är en härlig man han :) hehe..

Jag kommer här nedan att visa en av de två pärlplattorna jag gjort de senaste dagarna, den andra vet jag inte om jag vågar visa, den blev inte alls bra. Jag missade att det var en skugga på ena sidan av ansiktet och den blev i stort sätt helt svart, så den blev inte alls bra..Får se om jag vågar visa den senare.

Idag har jag annars träffat en mycket god vän till mig. Jag är evigt tacksam över mina vänner och speciellt över de som står mig ALLRA närmast, vilket denna människa gör. Hon är verkligen en vän som aldrig släpper taget om än, hon finns alltid där i både medgång och motgång. Hela hennes familj är underbar! Jag är så otroligt glad över att jag lärt känna dem. Kommer sakna dem nu när de ska åka på semester.

Dina kärleksfulla ord får
Mig att känna mig älskad.

Dina varma och trygga kramar får
Mig att känna mig lugn och trygg (för en stund).

Din omtänksamhet får
Mig att känna mig betydelsefull.

Din trofasthet får
Mig att känna tillit till dig.

Vår vänskap betyder MYCKET för Mig!

(En dikt jag skrev för några år sedan)

Jag skulle vilja kunna skriva dikter och liknande (igen), det är skönt sätt att få ut känslor mm på, men jag känner att jag inte kan det längre.

Här nedan kommer lite bilder, så titta och njut (eller något).





2 kommentarer:

  1. WOW! Är översta bilden, den på Jesus, gjord i pärlor?

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Jepp den är gjord i pärlor :)

    SvaraRadera