söndag 13 mars 2011

Rullstolsbasket

Igår var jag på rullstolsbasket med min far, Dolphins spelade mot ett spanskt lag i Stadium arena i Norrköping. Jag har aldrig tidigare varit och tittat på rullstolsbasket, det var riktigt roligt. Jag är grymt imponerad över dem. De kör verkligen på skit hårt, de kör på varandra, ramlar av stolen mm, men de tar sig upp hur lätt och smidigt som helst :) De måste ha en enorm armstyrka :) Jag kommer absolut att gå och titta någon mer gång, det tråkiga var att det knappt var några där och tittade, men och andra sidan behövde man ju inte trängas med folk då heller =P =)

Här nedan kommer lite bilder från rullstolsbasketen.


 
Annars har det inte blivit så mycket kreativt arbete de senaste dagarna, jag virkade lite igår, men inte alls mycket. Jag har inte riktigt orkat att göra något, har faktiskt mest vilat, har kommit i en trötthets period igen nu. Men det har ju sina anledningar. Man blir lätt trött av ungefär 3 läkarbesök eller provtagningar i veckan..hehe..Hoppas det blir lite lugnare på den fronten fram över.
I veckan som kommer så måste jag plugga och söka massa arbeten. Så om det är någon som har ett schysst sommarjobb eller vikariat inom förskolan så hör gärna av er ;) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar