söndag 6 mars 2011

Gårdagens virkning...

Igår så gjorde jag inte jätte mycket direkt, fast jag hitta ändå på lite så som att jag var ute i det otroligt fina vädret tillsammans med hela familjen inklusive katt, så jag passade på att fotografera lite (de bilderna kommer senare under dagen). Kvällen tillbringade jag framför tv:n + att jag var fyllechaffis. Under tiden jag kollade på tv:n eller rättare sagt lyssnade på bidragen i Melodifestivalens, andra chansen så virkade jag en del. För att vara första gången tycker jag ändå att det ser helt okej ut =)
Här nedan kommer lite bilder på min virkning (kommer säkerligen virka mera idag)






2 kommentarer:

  1. Det ser ju kanon ut! Du är snabblärd :)

    SvaraRadera
  2. Tack!! Jag tycker dock att kanterna är svåra, det blir ju inte speciellt rakt, vilket kan ses ;) hehe..

    SvaraRadera