onsdag 15 juni 2011

Smartson, testpilot

Hej allesammans!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, jag har haft lite fullt upp med jobb och flytt. Men nu börjar det lugna ner sig.

Jag tänkte rekommendera er läsare för något mycket trevligt och spännande, jag är nämligen testpilot åt Smartson och nu idag anmälde jag mig till att testa LG Cinema 3D tv, jag hoppas verkligen att jag kommer med som testpilot, men gör jag inte det så kommer jag glädjas åt de tre personer som får vara med som testpiloter. Om jag får testa denna tv så hoppas jag kunna få blogga om den och då kan ni läsa allt om den här framöver och jag hoppas självklart att jag kommer rekommendera er den tv:n. Nu väntar jag med stor spänning över att få veta om jag är en av de tre testpiloterna, annars kommer säkert fler bra testerbjudanden snart. Men en ny tv skulle bli perfekt nu när man flyttat till egen lägenhet och allt. Den skulle passa perfekt i mitt vardagsrum och det kommer då bli många timmar framför tv:n och tv-spelet :)

Gå in här om ni vill läsa mer och anmäla er som testpiloter: Smartson testpilot .



Lycka till allesammans! Mvh/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar