onsdag 29 januari 2014

Färgläggning...

Idag har jag börjat med något som jag gillade att göra när jag var mindre, fick tipset av en bekant. Jag har börjat färglägga bilder. Nu undrar ni kanske varför jag gör det. Dels är det för att det är lite roligt, men just nu är det till största del för att distrahera tankar, det är mycket som händer i mitt liv just nu och för att jag ska kunna tänka på något annat en stund och lägga fokus på något helt annat än tankar mm så är detta ett bra sätt. Det fungerar faktiskt till viss del, och det kan det verkligen vara värt. Det finns många sidor på nätet där man kan färglägga online och även skriva ut bilder och färglägga.


Här nedan kan jag visa några "alster".







Ha en bra kväll allesammans! Mvh / Anna


1 kommentar:

  1. Åh, det där gjorde jag mycket när jag jobbade i kyrkan. Det är väldigt avslappnande! Kram

    SvaraRadera